top of page

Het is liefdevol bedoeld hoor, maar


Je krijgt vanzelf heus iets liefdevols van mij, maar lees eerst even door, dan wordt het vanzelf duidelijk. Ik wil je namelijk heus graag alle nieuwe waardevolle informatie geven over intimiteit en liefde. Dingen die je altijd al wilde weten. Dingen die je nog niet eerder begreep, of weer vergeten was en je zullen verrassen en verrijken. Dat is toch heerlijk? Maar.... Daarvoor is het nodig dat er 2 dingen voor elkaar zijn.

1.

Ik heb daarvoor nodig dat je jouw vragen over contact (met mannen) waar je antwoord op wil hebben aan mij stelt. Als je ze stelt zal ik er echt alles aan doen om ze te beantwoorden. Ik heb daar inmiddels een super goede lijst voor met bijzondere bronnen over de hele wereld waar ik liefdevolle kennis en ervaring uit kan halen: mijn eigen teachers en gidsen uit Peru en Europa, Anodea Judith, Margot Anand, Andrew Barnes en nog wat super teachers. Ik heb daar ook deze plek voor op het web voor gemaakt, waar ik alle antwoorden ga delen, zodat niet alleen jouw vraag beantwoord zal worden, maar je alle andere waardevolle vragen en antwoorden ook kan lezen. Maar let wel op! Het beantwoorden van jouw vraag is wel helemaal vrijblijvend. Dit betekent dat ik de vragen op volledig anonieme manier en met mijn visie beantwoord. Het kan dus zijn dat je verrassende en nieuwe antwoorden krijgt, die je niet had verwacht en die direct en toepasbaar zijn op een nieuwe manier voor je. 2.

Het is dan wel nodig dat ik deze informatie bij je kan bezorgen in kleine handzame koste- en moeiteloos te ontvangen en openen, discreet verpakte pakketjes aan jou persoonlijk gericht. Kleine pakketjes waar heel veel waarde in zit! Tof heh! Nu al nieuwsgierig? Hiervoor kun je je even opgeven. Ik zal je binnenkort al wat sturen! Daar kun je rustig op wachten. Ik word er zelf nu ook al enthousiast van. Ik doe dit namelijk omdat ik echt geloof in een wereld waarin we bevrijd zijn van belemmerende gedachten en fysieke blokkades, waar onze passie en liefde zijn eigen plek vindt en waarin we precies dat kunnen doen dat we verlangen. Fijn dat je tot hier doorleest. Ik wil je nog even meegeven dat dit natuurlijk vergt dat we tegelijk met dit proces naar onszelf kijken en aan onze patronen schaven. Stap voor stap zullen wij allemaal, bijna ongemerkt, veranderingen gaan zien in de liefde in onze levens!

Heb je al een onderwerp dat je nu direct te binnen schiet? Schrijf het dan in het commentaarveld hieronder! Doen hoor! Het zal je helpen!

Liefdevolle pakketjes ontvangen? Klik dan hier.

Tot binnenkort, maak er een paar mooie liefdevolle dagen van! Houd je hart open! Liefs, Bastiaan!


Featured Posts
Recent Posts
Er zijn nog geen tags.
Search By Tags
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
Follow Us
bottom of page