top of page

Help!

Hoi,

Ik heb jouw hulp nodig. Ik wil dit de beste plek voor jou maken om goede waardevolle informatie, ispiratie en tips te vinden op het internet. Ik heb daarvoor jouw hulp nodig, want samen weten we veel meer dan alleen! En ik zal zorgen dat ik je hier zal helpen het antwoord te vinden en het je te geven!

Dus zorg ervoor dat als jij tips hebt voor de anderen dat je ze deelt door ze in het commentaarveld hieronder op te schrijven! En ik vraag hier natuurlijk om tips voor het vieren van jouw intimiteit, jouw gevoel, jouw contacten, jouw open hart! Maar nog belangrijker:

Wat kom jij tegen bij het openen van jouw hart en bij het aanwezig blijven als je intiem en liefdevol wil zijn met jezelf, met mensen in je omgeving, met mannen die je tegenkomt, of met je lief?

Als je mij dat vertelt dan zal ik zorgen dat ik je hier help op deze plek met passende antwoorden, van anonieme voorbeelden uit mijn praktijk, kennis die ik vergaard heb in mijn training en opleiding, oude informatie die ik doorkrijg en van mijn teachers uit Peru krijg?

Wat heb jij nodig bij het aangaan van contact? Waar loop je tegenaan? Wat houd je tegen? Wat wil je weten? Hoe kan ik je helpen? Laat het weten in het commentaarveld hieronder! Dan bewijs je jezelf en anderen een grote dienst en kan ik beter doen wat mijn passie is en waar ik zo goed in ben! Jou helpen!


Featured Posts
Recent Posts
Er zijn nog geen tags.
Search By Tags
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
Follow Us
bottom of page